Kättetoimetamine

Allpool on välja toodud tavapärased kaupade kättetoimetamise ajad erinevate transpordivõimaluste lõikes. Konkreetse tellimuse kättetoimetamise aja kohta saate alati infot meie klienditoe telefonilt või Teile e-maili teel saadetud tellimuse jälgimise lingi kaudu. 

Tulen ise järele

  • Ise järele tulla on kiireim moodus kauba kättesaamiseks.
  • Oodake ära meie kõne – kui Teie tellimus on komplekteeritud, võtab müügiesindaja Teiega ühendust ning seejärel võib kaubale järele tulla. Kui kaup on välja müüdud või kauba laost saabumine viibib, teavitame Teid kindlasti oletatavast tarneajast.
  • Kontor on avatud Pärnu mnt 142 (Tondi ärikeskus) tööpäeviti 10:00-17:00. Siseneda palun Omniva automaadi kõrval asuvast uksest, seejärel esimene klaasustega kontor vasakut kätt.

SmartPOST

  • SmartPOST on lihtsaim moodus kauba kättesaamiseks – automaadist saab paki kätte mugavalt ja Teile sobival ajal.
  • Tellimuse vormistamisel valige kättetoimetamise viisiks SmartPOST ning seejärel valige automaat, kuhu kaupa saada soovite.
  • Pakiautomaadi uksekood saabub teile nii SMS-i kui E-maili teel – sellega saate oma paki kätte.

* Erandid võivad esineda saartele kauba tellimisega – sõltuvalt SmartPOSTi Hiiumaa ja Saaremaa transporditsüklist võib kauba tarne võtta aega üks kuni kolm tööpäeva.

Post24

  • Post24 on ajaliste piiranguteta moodus kauba kättesaamiseks – automaadist saab paki kätte ööpäevaringselt.
  • Tellimuse vormistamisel valige kättetoimetamise viisiks Post24 ning seejärel valige automaat, kuhu kaupa saada soovite.
  • Pakiautomaadi uksekood saabub teile SMS-i või E-maili teel – sellega saate oma paki kätte.

Kullerteenus

  • Kullerteenus on mugavaim moodus kauba kättesaamiseks – uksest-ukseni teenus, kus kuller toimetab kauba Teie kodu- või töökohani.
  • Valides kullerteenuse, oodake lihtsalt kulleri kõnet ja võtke pakk vastu.
  • Kuni 25 kg ja 60 cm * 60 cm * 100 cm suurusega pakkide kohaletoimetamisel kasutame tavaliselt SmartKULLERit
  • Suuremad pakid toimetab kohale CargoBus, ELS või ERG Kuller.

SmartKULLER teenuse protsess on järgmine:

  • kohaletoimetamine 6 päeval nädalas (E-L),
  • valige paki kättesaamiseks soovitatav ajavahemik (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja kirjutage see tellimuse “Lisainfo” lahtrisse,
  • paki kättetoimetamise päeva hommikul saate paki saabumise täpse kellaaja SMS-teatega,
  • kuller helistab Teile 15 minutit enne kohale jõudmist,
  • paki kättetoimetamise täpsus on SmartKuller teenuse puhul +/- 30 minutit,
  • kui esimesel korral paki üleandmine ei õnnestu, lepib kuller vajadusel kokku teise aja,
  • soovi korral on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati,
  • pakk antakse üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse Teile SMS-teatega.

Töötame Eesti suurimate ja parimate kullerfirmadega ning koos anname endast parima, et kaubad jõuaksid alati kiirelt ja ilusti kohale. Igaks juhuks teavitame Teid siiski ka järgnevatest erijuhtudest kaupade transpordi puhul, mida aeg-ajalt võib esineda:

* vahel võib esineda kohaletoimetamise graafikust kõrvalekaldumisi, pikematest ooteaja erinevustest teavitame kliente ka eraldi

* saarte ja teiste eraldatud asukohtade puhul võivad tarneajad 1-3 tööpäeva jagu pikemaks kujuneda (olenevalt kullerfirmade veograafikutest)

* kullerfirmadel on õigus toimetada kaup lähima autoga lihtsalt läbitava punktini, kui sõidutee olukord on kehv (raskesti läbitav lumi, muda jms)

* kauba kättesaamisel palun kontrollige koheselt selle välist korrasolekut (paki muljuda saamine, deformeerumine, plekid või märjad laigud vms) ning probleemi avastamisel teavitage koheselt kullerit, et vältida hilisemaid vaidlusi kullerfirmadega. Täitke koos kulleriga kohapeal transpordil vigastatud kauba akt.